Conga Master
Tanssilattia täyttyy ja jono venyy... lähde mukaan, sillä nyt alkaa conga! Heiluta virtuaalilanteita Conga Masterin naurettavan hupaisen toimintapelin tahtiin, kun jokainen yrittää rakentaa mahdollisimman pitkän conga-letkan. Rytmiä ei tarvita, sillä jokainen osaa congata! Conga Masteria on helppo pelata: ohjaa tanssijaasi lattialla ja kerää letkaasi tanssijoita. Pitkä letka nopeuttaa tanssijoiden keräämistä, mutta varo sikoja, jotta letkasi ei ala haista! Vielä parempi on tempaista kolme ystävää mukaan tanssilattialle paikallista conga-moninpelihulluttelua varten, jotta voitte selvittää, kenestä tulee aito Conga Master!