CODE VEIN
Varman kuoleman edessä nousemme. Katastrofi on luhistanut tuntemamme maailman. Pilvenpiirtäjät ovat enää tuomion okaiden lävistämiä synkkiä hautoja. Tuhon keskellä piileksii Revenant-yhteisö Vein. Sen harvat selviytyjät luopuvat muistoistaan saadakseen siunattuja voimia, mutta samalla heidät valtaa verenjano. Sille antautuvat saattavat muuttua ihmisyytensä menettäneiksi Lost-ghouleiksi, jotka eivät kaihda keinoja nälkänsä tyydyttämiseksi. Hanki liittolaisia ja matkaa etsimään totuutta ja pakenemaan elävää painajaista CODE VEIN -pelissä.