Cocoon
LIMBOn ja INSIDEn johtavan pelisuunnittelijan Jeppe Carlsenin – COCOON vie sinut seikkailulle maailmojen halki. Hallitse maailmaan hyppäävä mekaniikka selvittääksesi kosmisen mysteerin. Maailmat maailmojen sisällä COCOON on ainutlaatuinen versio pulmaseikkailugenrestä, jossa jokainen maailma on pallossa, jota voit kantaa selässäsi. Kiedo pääsi maailmoista toiseen hyppäämisen ydinmekaniikan ympärille – ja yhdistä, manipuloi ja järjestä niitä uudelleen ratkaistaksesi monimutkaisia pulmia. Alien-koneet Ole vuorovaikutuksessa vieraiden ympäristöjen ja muinaisen sivilisaation jälkeensä jättämien biomekaanisten laitteiden kanssa. Matkaa ainutlaatuisten ja monimuotoisten biomien läpi teollisista rakenteista massiivisiin orgaanisiin luoliin ja selvitä, miten ne liittyvät toisiinsa. Orb-kyvyt Jokaisella pallolla on kyky, joka voidaan avata, mikä muuttaa pallon ainutlaatuiseksi työkaluksi, jota voit käyttää muissa maailmoissa. Käytä näitä kykyjä paljastaaksesi piilotettuja polkuja ja esineitä, ampuaksesi ammuksia kytkimien laukaisemiseksi ja paljon muuta. Hirviömäiset vartijat Mahtavat vartijat suojelevat jokaista maailmaa, ja sinun on kohdattava heidät ankarissa taisteluissa. Jokainen taistelu on ainutlaatuinen ja vaatii sinua hallitsemaan uusia ja tyydyttäviä mekaniikkoja.