CLeM
CleM on tarinavetoinen pulmapeli synkällä käänteellä. Herää maailmasta, missä pulmat yhdistyvät tutkimukseen ja punovat alkemiaan perustuvan ainutlaatuisen tarinan. Ääni herättää sinut. Se antaa sinulle tarkoituksen. Löydät oppaaksesi muistikirjan salaperäisillä merkinnöillä ja tutkittavan talon. KOE SYNKKÄ SEIKKAILU TÄYNNÄ MYSTEEREJÄ Heräät kylmästä ja heikosti valaistusta huoneesta, aistisi alkavat hitaasti sopeutua ympäristöön, joka omituista kyllä tuntuu tutulta. Tunnet outoja tuntemuksia, jotka muistuttavat sinua, ettei jokin ole aivan kohdallaan. Koottuasi itsesi huomiosi kiinnittyy omalaatuiseen esineeseen lattialla. Edessäsi makaa muistikirja, jonka kannessa lukee ”CLeM”. Sukeltaessasi sen sivuille täynnä yksityiskohtaisia hyönteisluonnoksia epämääräisten symbolien kera huomaat muistilapun kryptisellä viestillä: ”Tuo minulle KAUNEUTTA.” Ääni katkaisee keskittymisesi juuri, kun uppoudut selvittämään muistion sisältöä. RATKO PULMIA JA LÖYDÄ REITTI Pulmat ovat kietoutuneet tutkimukseen ja punovat ainutlaatuisen tarinaan, jota me kutsumme ”puzzlevaniaksi”. Avaa sen varjojen täyttämää tarinaa ja päihitä lukemattomia haasteita. VALMISTA LUMOTTUJA LELUJA JA PALJASTA SALAISUUKSIA Valmista taikaleluja paljastaaksesi piilotettuja salaisuuksia, pääse mahdottomiin paikkoihin ja hanki esineitä menneisyydestä, kun löydät yllättäviä uusia asioita tutuista tiloista. TUTUSTU SÖPÖÖN JA SYNKKÄÄN MAAILMAAN Tutki näennäisen autiota taloa, kun seuranasi on vain hämärä ääni ja muistikirja täynnä merkintöjä ja piirustuksia alkemiasta, hyönteisistä ja muista mönkijöistä. SYLEILE KOHTALOASI Valitse oma kohtalosi tässä synkässä tarinassa, joka kertoo manipuloinnista, ylpeydestä, anteeksiannosta ja pelastuksesta.