Cinders
Pelaajan valinnat ovat tämän Tuhkimon tarinan kypsän version keskiössä, voit muokata kuuluisaa satua haluamallasi tavalla. Cinders on nokkela nuori nainen, joka elää komentelevan äitipuolensa ja hänen kahden tyttären kanssa, aivan kuin hän yrittäisi luoda tunnetun sadun uusiksi. Mutta sen sadun päähenkilöstä poiketen, Cinders ei pelkää ottaa kohtaloa omiin käsiinsä. Vaikka se tarkoittaisi sääntöjen rikkomista... Peli tutustuu neljään naiseen ja siihen mikä loi heistä sellaisia kuin he ovat. Se on tarina vapaudesta, unelmista, sisaruudesta ja oman onnellisen loppunsa löytämisestä, joka ei välttämättä vastaa klassisten satujen vanhentunutta moraalia. Cindersissä on useita loppuja, 120 päätöksentekopistettä ja yli 300 valintaa, joten päähahmon persoona ja tarinan kulku ovat täydessä hallinnassasi.