Cilla
Tutustut Cillaan - salaperäiseen olentoon, joka on heitetty sodan ytimeen. Hän on täydellinen sotilas. Ilman kipua, pelkoa ja katumusta. Hänen matkansa kietoutuu karuun nykyhetkeen ja näyttävään tulevaisuuteen, kun loputtomat tappiot ja avaruuden uhat vainoavat häntä jokaisella askeleella. Mutta mitä tapahtuu, kun Cilla kohtaa vaativimman koetuksen - valinnan, joka muuttaa kaiken? Pelin ominaisuudet: Juonenkäänne: Upoudu täydellisen sotilaan tarinaan vaihtoehtoisessa tulevaisuuden universumissa. Koe hänen tunteensa ja kohtaa moraalinen valinta, joka vaikuttaa Cillan kohtaloon ja koko ihmiskunnan kohtaloon. Kaunis pikseligrafiikka: Nauti käsin tehdyistä pelimaailmoista, huolellisesti suunnitelluista monikerroksisista taustoista ja ainutlaatuisista vihollisista jokaisella tasolla. Haastava ja dynaaminen taistelu: Näytä maksimaalinen ketteryytesi, kerää bonuksia, väistele vihollisen tulta ja tutki heidän käyttäytymistään ja hyökkäyksiään pelin jännittävän tarinan aikana. Ota haaste vastaan ja päätä maailman kohtalosta!