Tunnelmallinen point-and-click-seikkailu, jossa pelaat viisaana valkoisena kissana. Eräänä päivänä taiteilija pelasti pulassa olevan kissan, ja he alkoivat elää yhdessä. Ongelmia ei ollut näkyvissä, kunnes paha henki hyökkäsi taiteilijan kimppuun. Tämän jälkeen taiteilija sairastui vakavasti, ja nyt viisas valkoinen kissa täytyy auttaa ystäväänsä ja pelastaa hänet kuolemalta. Tehdäksesi tämän, sinun täytyy lähteä vaaralliselle matkalle aaveiden ja demonien maailmaan. Kaikki täällä ei ole sitä miltä näyttää: nähdäksesi niiden todellisen muodon, sinulla täytyy olla erityinen kissan näkökyky. Se tulee olemaan vaikea tehtävä, mutta yksikään demoni ei voi pysäyttää sinua!