Carrion
CARRION on käänteinen kauhupeli, jossa olet muodoton olio, jonka alkuperää ei tunneta. Vaani ja syö vangitsijoitasi levittääksesi pelkoa ja paniikkia koko laitokseen. Hävitä vankilaasi, niin kasvat ja kehityt, saaden lisää tuhoamiskykyjä, joilla voit toteuttaa kostosi.