Car Cops
Car Copsissa olet enemmän kuin tavallinen poliisi - olet tarkkasilmäinen viranomainen, jolta mikään vihje ei jää huomaamatta! Partioi kaduilla, pysäytä epäilyttäviä kuljettajia ja sukella toiminnantäyteiseen poliisin arkeen. Jokainen pysäytys voi johtaa vaaralliseen rikolliseen, epätoivoiseen takaa-ajoon tai henkilöön, joka tarvitsee kiireellistä apua. Tarkista henkilöllisyystodistukset, tutki kasvoja ja käy läpi jokainen yksityiskohta päättääksesi, onko kuljettaja syytön vai epäilyttävä. Istuimien leikkaamisesta tavaratilassa olevien pommien purkamiseen - sinun on pysyttävä valppaana ja luotettava vaistoihisi ja varusteisiisi. Ja kun etsitty rikollinen osuu kohdallesi, valmistaudu sykettä nostattavaan takaa-ajoon - älä epäröi käyttää asetta, kun sen aika koittaa! Kyse ei ole vain pahiksista - olet myös ihmisiä varten. Jotkut kuljettajat tarvitsevat elvytystä, toiset kärsivät auton tulipalosta tai rikkoutumisesta, jonka vain sinä voit hoitaa! Ominaisuudet: - Yksityiskohtaiset ajoneuvotarkastukset: Tarkista paperit, vertaa kasvoja ja etsi epäilyttäviä esineitä. - Intensiiviset takaa-ajot: Aja rikollisten perässä vauhdikkaissa kaupunkijahtauksissa. - Kohtaamiset rikollisten kanssa: Ole valmis, kun rikolliset tekevät vastarintaa - suojaudu ja vastaa tuleen. - Ammattimaiset poliisityökalut: Käytä röntgeniä, leikkaa istuinverhoiluja ja tutki auton jokainen nurkka. - Oikeuden toteuttaminen: Vie epäillyt oikeuteen ja päätä heidän syyllisyytensä. - Ensiapurooli: Anna elvytystä, sammuta autopaloja tai auta tien päällä. Luuletko tunnistavasi rikollisen ensi silmäyksellä? Testaa vaistosi!