CAPTURED
”BioShock kohtaa Resident Evilin uudessa Xbox-pelissä” Gaming Bible Tutki loputonta proseduraalisesti tuotettua käytävää täynnä epätavallisia ilmiöitä ja alituisesti muuttuvia huoneita. Olet juuttunut ikuiseen silmukkaan: jos poistut talosta, päädyt takaisin samaan käytävään. Huone toisensa jälkeen on täysin pimeä ja ennen tuttu koti tuntuu aina vain vieraammalta. CAPTURED on analoginen kauhupeli. Kuvaat siinä poikkeamia kameralla, jotta pääsisit pakoon paikasta, joka vaikuttaa loputtomalta käytävältä kotitalossasi. Tutki salaperäisiä ilmiöitä, selviä hengissä kauhistuttavista ilmestyksistä ja saavuta käytävän pää! Murtaudu silmukasta kehittämällä muistitaitojasi. Lähennä kamerallasi epäilyttäviin muutoksiin ja valitse niiden poikkeamatyyppi. Jos epätavallinen ilmiö jää huomaamatta tai tunnistat sen virheellisesti, kamerasi muisti tyhjenee. Voit paeta kuvaamalla ja luokittelemalla oikein 13 poikkeamaa. Varo ei-toivottua seuraa. Vaikka hiljaisuudesta voi olla apua, liian pitkä oleskelu silmukassa saattaa paljastaa sijaintisi. Käytä taskulamppua, kameraa ja ovia strategisesti, jotta selviät kunkin olennon ainutlaatuisesta toimintatavasta. Astu nostalgiseen 90-luvun lopun kuvamaisemaan mukautetulla liiketavalla. Luvassa on realistista grafiikkaa, minimalistinen käyttöliittymä ja karmiva tunnelma. OMINAISUUDET Koe eristyneisyys ja aavemainen tunnelma, kun jäät ansaan 90-luvun loppupuolelle sijoittuvaan taloon aikasilmukassa. Tutki proseduraalisesti tuotettua käytävää, jossa vallitsee karmiva tunnelma. Lähennä kamerallasi muutoksiin ja kuvaa ne. Tunnista ja luokittele kuvatut poikkeamat, kuten esine, sähköinen, salama, vesi, puuttuva huone ja vääristynyt huone. Selviä kolmen hirviön kohtaaminen. Kullakin niistä on ainutkertaisia piirteitä ja mekaniikkoja. Uppoudu analogiseen kauhukokemukseen, jossa on realistinen grafiikka, 90-luvun VHS-estetiikka, dynaaminen kuvakulmajärjestelmä ja mukaansatempaava taskulampun liike.