C14 Dating
Olet Melissa Floresina, 3. vuoden antropologian opiskelijana joka osallistuu kesällä arkeologiseen harjoitteluun. Käytännön harjoittelu tapahtuu Belgiassa, yli 5 000 mailin päässä kotikaupungistasi Kaliforniasta! Tulet viettämään kaksi kuukautta vieraassa maassa, mikä saattaa olla hermoja raastavaa – mutta kuinka voisit antaa tämän tilaisuuden mennä ohi suusi? Ehkä kaivat esiin luita tai löydät vaikka työkaluja, jotka varhaiset ihmiset valmistivat. Ehkä solmit myös ystävyyksiä ja löydät rakkauden matkasi aikana… Ominaisuudet * Aloita romanssi Deandren, Hendrikin, Kylerin ja Shojin kanssa * Treffisimulaation pelattavuus valinnaisilla arkeologisilla minipeleillä * Upeaa mangataidetta ja alkuperäinen ääniraita * Salainen yuri-romanssimahdollisuus * Erikoinen hahmokavalkadi, johon kuuluu todella ainutlaatuisia hahmoja!