Bumballon
Liity Bumballonin seuraan söpöön mutta kiihkeään seikkailuun läpi vaarojen täyttämän uskomattoman maailman! Tutki kauniisti animoidulla grafiikalla ja retropelin nostalgialla täytettyä seitsemää ainutlaatuista maailmaa. Pelasta Bumballonin maaginen valtakunta ja kaunis prinsessa Moon voittamalla monenlaiset vastaan tulevat vaarat. Jokainen tehty virhe on oppitunti, joka auttaa selvittämään tulevat esteet Bumballonin vaativalla mutta hauskalla ja palkitsevalla matkalla. Ominaisuudet: * Kauniisti animoitu grafiikka. * 7 maailmaa tutkittavana. * 35 erilaista kenttää. * 5 avattavaa ulkoasua. * Erilaisia toimintamekaanikoita.