Build Lands
Mikään ei vedä vertoja palikoilla rakentamisen luovuudelle ja rentouttavalle hauskanpidolle ^^ Kokoa kolme sarjaa saaria Build Lands -tilassa tai rakenna ja jaa omia luomuksiasi Land Editorissa! Laajalla palikkavalikoimalla vain taivas (ja saaren koko) on rajana sille, mitä pystyt rakentamaan! Teetkö nättejä vuoristomökkejä, linnakiinteistöjä, metsiä… tai jotain aivan muuta?