BrokenLore: LOW
BrokenLore: LOW on psykologinen kauhupeli, joka sijoittuu kauniiseen ja mystiseen japanilaiseen Kirisame Mura -kylään, missä muinainen legenda Gashadokurosta, jättiläismäisestä luurangosta japanilaisessa kansanperinteessä, yhä kummittelee. Naomi Montgomery saapuu Kirisame Muraan suuren ammatillisen mahdollisuuden vuoksi, joka voisi käynnistää hänen musiikkiuransa. Menestyksen sijaan hän joutuu kohtaamaan synkkiä olentoja ja paljastamaan kylää vaivaavan kirotun menneisyyden. Peliä rikastavat italialaisen kuvanveistäjän Bruno Lucchin alkuperäispatsaat. Se yhdistelee realistista visuaalisuutta tyyliteltyihin low-poly-kohtauksiin, ja se on kehitetty yhteistyössä naispuolisen psykologin kanssa tunnesyvyyden varmistamiseksi. Hideki: "Aika virtaa omalla tavallaan Kirisame Murassa."