BrokenLore: FOLLOW
BrokenLore: FOLLOW on psykologinen ensimmäisen persoonan kauhukokemus ja osa BrokenLore-saagaa, joka tutkii sosiaalisen median pimeää puolta ja ihmismielen haurautta. Astut Annen tarinaan – nuoren naisen, jota hänen kivulias menneisyytensä ja sisäiset demoninsa armotta jahtaavat. Matkan varrella pelaajat kohtaavat teemoja kuten itsensä hyväksyminen, syömishäiriöt, kehonkuvan vääristymät ja arvottomuuden tunteet. Kerronnan ytimessä on Annen ja hänen äitinsä monimutkainen ja ristiriitainen suhde, jossa äidin hallitseva ja näyttävä persoonallisuus heittää tukahduttavan varjon tyttären elämään. Tunnelmallinen tutkiminen, ympäristökerronta ja jännitteiset kohtaamiset tekevät FOLLOW’sta häiritsevän ja emotionaalisesti voimakkaan kauhukokemuksen.