Breathedge
Breathedge on ironinen selviytymispeli avaruudessa. Ota rooliin yksinkertainen kaveri nimeltä Maine, joka vain kuljettaa isoisänsä tuhkaa galaktisiin hautajaisiin ja joutuu yhtäkkiä yleisen salaliiton keskukseen. Suuri avaruusalus haaksirikkoutuu syvässä avaruudessa, jättäen taakseen alueen, joka on täynnä roskia, arkkuja, kuolleita matkustajia ja itseäsi. Selviydy tästä tähtienvälisestä kaatopaikasta, paljasta maailmanlaajuinen salaliitto, pelasta prinsessa ja älä riko sormiasi napauttamalla ohjainta, kun matkustat ympäri maailmaa. Esivanhempiemme kehitys kesti kauan, koska heillä ei ollut teippiä. Sinulla on se ja osaat käyttää sitä. Tämän maagisen esineen avulla voit luoda monia hyödyttömiä esineitä ja heittää ne pois ilmalukosta! Paljon hyödyllisiä esineitä on myös valmistettu, mutta ole varovainen, koska se voi lopettaa pelin.