Bonkies
Bonkies on hauska bilepeli, jossa on kyse yhteistyöstä, avaruusrakentelusta ja aurinkokunnan kolonisaatiosta osana iloista apinatiimiä. Saat yhdessä apinatovereidesi kanssa tehtäväksesi rakentaa kaikenlaisia veikeitä rakennelmia kaukaisille planeetoille kasaamalla palikoita annettujen ääriviivojen mukaan. Teet sen yhteistyössä muiden avaruuseläinten kanssa ja hallitsemalla apinavekottimiasi – banaaneilla toimivaa rakettireppua ja voimakasta robokättä. Sinun on sen lisäksi käytettävä hulluimpia palikoita (magneetit, raketit ja jopa ydinfuusio ovat tuttuja kaltaisellesi koulutetulle apinautille) ja työskenneltävä eksoottisissa ja ei niin apinaystävällisissä paikoissa. Kuka sanoi, että avaruusrakentelu olisi helppoa? Apinoi kavereidesi kanssa! Raskaiden palikoiden siirtely ei ole erityisen helppoa. Onneksi voit pistää hynttyyt yhteen jopa neljän kaverin kanssa ja jakaa taakkaa (tai pudottaa sen kaverisi päähän). Apinoi itseksesi! Onko kavereiden odottelu ikävää? Älä huolehdi! Voit pitää hauskaa yksinpelikampanjassa! Hienoja palikoita jokaiseen tilanteeseen Jotta työ olisi mielenkiintoisempaa, käytössäsi on kovin epätavallisia palikoita. Mutta jos luulit sen olevan helppoa, odotapa vain, kun joudut pyydystämään karannutta rakettipalikkaa tai käsittelemään räjähtävää fuusiokuutiota. Valitse mestarisimppasi Kaikenlaiset ja kokoiset eläimet saapuvat auttamaan sinua, löytyi peukalo tai ei! Apinat, koirat, kissat (ehkä myös yksisarviset?) – aivan kaikki! Ne ovat innokkaita pistämään puvun päälle ja apinoimaan! Ansaitse banaanisi Banaanit ovat tulevaisuuden avaruusruokaa! Varmista saavasi terttusi päihittämällä aikatulokset, ja jos keräät niitä tarpeeksi, avaat uusia kamuja!