Bomb Kitten
Innostu räjähteistä ja räjäytä tiesi hankalien labyrinttimaisten pulmavaihdeiden läpi! Pelaa Bomb Kitteninä, viekkaana mustana kissana punaisessa viitassa tässä vanhan koulukunnan toimintapulmapelissä! Räjäytä tiesi ruudukkopohjaisten vaiheiden läpi, päihitä viholliset ja käytä pommeja polkujen raivaamiseen – mutta varo piikkejä ja ansoja. Kerää piilotettuja esineitä, hallitse 50 räjähtävää haastetta ja saavuta poistumistikkaat paetaksesi näistä labyrinttimäisistä käytävistä!