Blankspace
Blankspace on pakohuonevisuaalinen romaani, jossa on point-and-click-elementtejä. Vuorovaikuta Berylin kanssa, tutki ympäristöäsi, ratkaise arvoituksia ja löydä tie ulos oudon näköisestä huoneesta! Epätietoisena siitä, mitä hän on tehnyt edellisenä yönä, Chris herää oudossa huoneessa, käsiraudoilla putkeen sidottuna. Hän ei tunnista vieressään heräävää tyttöä, mutta vaikuttaa siltä, että he ovat molemmat samanlaisessa pulassa. Mikä on heidän tarinansa? Pääsevätkö he ulos?