Beholder 3
Totalitäärinen valtio hallitsee kaikkea ja kaikkia sortolaeilla, totaalisella valvonnalla ja pelottelulla. Sinä olet Frank Schwarz, aviomies ja isä, joka menetti mukavan työnsä ministeriössä, koska joku lavasti hänet. Ainoa keino välttyä vankilalta oli suostua korkea-arvoisen turvallisuusvirkailijan ehdottamaan sopimukseen. Nyt olet hallituksen vakooja, joka työskentelee peiteroolissa isännöitsijänä. Sinun on murtauduttava asukkaiden asuntoihin, etsittävä niistä kielettyjä tavaroita ja eliminoitava kaikki, jotka pomosi haluaa raivata pois tieltään. Samalla sinun täytyy juonia itsekin ja vakoilla kollegoita ja esimiehiä ministeriössä, jotta pääsisit kapuamaan takaisin entiseen asemaasi. Erilaiset ryhmittymät yrittävät saada salaa ministeriön ja maan valtaansa – usuta ne toistensa kimppuun omaa asemaasi edistääksesi. Saatko entisen elämäsi takaisin, vai jopa jotain vielä parempaa? Taisteletko muutoksen ja totuuden puolesta, vai ylläpidätkö vallitsevia oloja? Kenet olet valmis uhraamaan saadaksesi haluamasi?