Battle Axe
Kotimaasi Mercia on ollut Etheldredin, kaukaisen pohjoisen jäisten aavikoiden despoottivelhottaren hirmuvallassa niin kauan kuin muisti kantaa. Hän lähettää armeijansa seitsemän vuoden välein etelään valikoimaan jokaisesta kylästä asukkaita, jotka joutuvat orjuuteen, eikä heistä kuulla enää koskaan. Maan mestareille on lähetetty kutsu, jossa heitä anellaan tekemään loppu naisen hirmuvallasta. Haltia, velho ja ryöväri vastaavat kutsuun. Liity tämän sankarijoukon seuraan, kun he lähtevät tuhoamaan pahuuden maasta lopullisesti!