Ball laB
Kieri ja pompi vaikeiden mutta reilujen tasohyppelykenttien läpi minimalisteen retrotyyliin! Ball laB riisuu modernit krumeluurit ja palaa yksinkertaisempaan, haastavampaan pelimuotoon. Tämä suoraviivainen tarkkuustasohyppely tarjoillaan pelaajalle harmaasävyasteikolla toteutetulla, minimalistisilla pikseligrafiikoilla. Jokainen pulmallinen taso täyttää yhden ainoan ruudun. Tavoitteesi on päästä tason päästä toiseen osumatta piikkeihin, tippumatta kuiluun, tai kuolematta muihin kenttien vaaroihin. Pelaat pallona. Voit vieriä pitkin tasaisia pintoja, pompata kielekkeille, hypätä tasoille tai matkustaa hissillä päämäärääsi. Jos osut vaaraan, heräät välittömästi henkiin saman kentän alussa. Kuolemakertoimesi myös nousee jokaisella yrityksellä. Kuinka monta kertaa joudut kokeilemaan ennen kuin selvität kaikki 60 haastavaa tasoa?