Ball laB II
Rullaa, pomppaa ja hyppää vaikeiden, mutta reilujen tasohyppelykenttien yli minimalistiseen retrotyyliin! Ball laB II on suoraviivainen tarkkuutta vaativa tasohyppelypeli, joka tarjoillaan pelaajille minimalistisella pikseligrafiikalla ja rauhoittavalla väripaletilla. Jokainen arvoituksellinen vaihe täyttää yhden ruudun, ja tavoitteena on päästä tason toisesta päästä toiseen joutumatta piikkien, sudenkuoppien tai muiden vaarojen uhriksi. Pelaat pallona. Voit rullata pitkin tasaisia pintoja, pomppia reunoille, hyppiä tasanteille, hypätä kaksoishyppyjä tai ajaa hissillä päästäksesi tavoitteeseesi. Jos osut vaaraan, heräät välittömästi uudelleen kentän alussa ja jokaisella yrityksellä kuolemalaskurisi nousee. Montako elämää tarvitset 50 haasteen läpäisemiseen?