Backpack Twins
Siirry. Selvitä. Selviydy. Backpack Twins on vaikea mutta reilu yhden pelaajan pulma-tasohyppelypeli... jossa on oma poikkeuksellinen jujunsa! Ohjaa kumpaakin kaksosta vaihtamalla yhdestä toiseen ja laita heidät toimimaan yhdessä, jotta voit ratkaista ympäristöön liittyviä pulmia, päästä eteenpäin ja pysyä hengissä! Vältä vaaroja, hyppää, kumarru, vaihda kaksosta ja ajoita liikkeesi huolellisesti. – Huolellisesti suunniteltu yhdistelmä tasohyppelyä ja pulmien ratkaisemista. – Taitojasi koettelevaa vanhan koulukunnan tasohyppelyä! – Keräilyesineitä, joita on helppo löytää mutta vaikea saada! Kerää ne kaikki avataksesi käyttöösi lisää mahtavia herkkuja! – Herkästi reagoivat ja tarkat ohjaimet. – Sopii pikapelaamiseen. Jokaisella tasolla tallennetaan viimeinen ja paras aika. – Saavutuksia! – Peliohjaimen näppäinasettelussa sekä vasen- että oikeakätisten vaihtoehto helppokäyttöisyyttä varten. – Tehty rakkaudella juuri sinua varten. – Reppuja! (× 2) – Kaksosia! (× 2) – Huumoria! (ei takeita)