Backfirewall_
Aloita humoristinen matka puhelimen eri alueille ja ratko ovelia pulmia. Tapaat älypuhelinta asuttavia värikkäitä sovelluksia, joilla on omat mielipiteensä pomostaan, päivityksestä ja jumalana näyttäytyvästä käyttäjästä. Oivaltavia fysiikkapohjaisia pulmia 👁 Tarkista RAM-muistin terminaalivirheitä, biletä Speakers-yökerhossa, koita selviytyä Wi-Fi-byrokratiasta ja tutki muita älypuhelimen alueita. Huijauskoodeja ympäristön manipuloimiseen 👁 Metsästä tai luo bugeja, trimmaa binaaripuita, opi käyttämään musiikilla hallittavia alustoja, kerää virheitä ja poista dataa erityisillä huijauskoodeilla. Monenlaisia sovellushahmoja 👁 Juoruile omaperäisten ohjelmisto-osien kanssa. Vastaan tulevat muun muassa nokkela Kuvat, epävarma Some F ja laiminlyöty Terveys, joilla kaikilla on erilainen sivutarina. Lukuisia keräilyesineitä 👁 Kerää ympäriinsä leviteltyjä sähköpostiviestejä, joista saat selville salaperäisen puhelimen käyttäjän tarinan. Turhaa huumoria 👁 Myhäile metasatiirille ja neljännen seinän rikkomiselle.