Back in 1995
Back in 1995 on paluu 1990-luvun puolivälin 32-bittisen sukupolven kauhu- ja mysteeripeleihin. Se luo uudelleen kaiken tältä melkein unohduksiin painuneelta peliaikakaudelta. Siirry maailmaan, joka on sekä konkreettinen että hämärä, maailmaan, jossa sinun on selvitettävä tyttäresi katoamista ympäröivä mysteeri, kaupunkia ravisuttanut katastrofi ja se, miksi olet lopulta päättänyt palata. Ominaisuudet: * Uppoudu 3d_grafiikan retromaailmaan, jossa on pienen resoluution malleja, tekstuurin vääristymistä, CRT-emulointia ja kiinteitä valvontakameratyylisiä kuvakulmia. * Elä uudelleen mysteeripelien genre vanhan ajan käyttöliittymällä ja panssarivaunuohjaimilla. * Tarkastele vuoden 1995 niukkaa kaupunkimaisemaa täynnä vihjeitä menneisyydestä. * Tee yhteistyötä vaurioituneiden hahmojen kanssa, joiden aikomuksia et voi koskaan todella tietää. * Selvitä oma mysteerisi, tyttäresi mysteeri ja se, mitä kaupungille tapahtui.