Aven Colony - Deluxe Edition
Rakenna ihmiskunnalle uusi koti Aven Colony Deluxe Editionissa. Sinut on valittu rakentamaan ihmiskunnan ensimmäinen aurinkokunnan ulkopuolinen siirtokunta. Kohteeksi on valittu valovuosien päässä maasta sijaitseva Aven Prime ‑niminen vieras planeetta täynnä aavikoita, tundria ja viidakoita. Selvitä uuden maailman haasteet ja kasvata siirtokuntasi massiivisen laajoiksi kaupungeiksi. Huolehdi asukkaidesi hyvinvoinnista, pidä resurssit halussa ja opasta siirtokuntasi kukoistukseen Aven Primen eksoottisen maailman ankarissa ja usein myös vaarallisissa ympäristöissä. Tämän version sisältö: – Aven Colony ‑pääpeli – Cerulean Vale ‑DLC: Tutki Ceruleanin laakson petollisia erämaita. Tämä hiekkalaatikkokartta lisää peliin sen kaikkien aikojen ankarimman ympäristön, joka kuitenkin tarjoaa myös parhaat palkinnot. Työnnä itsesi rajoille aurinkokunnan ulkopuolisessa selviytymistarinassa!