Arsonist Heaven
Vedä rakettireppu selkään, nappaa liekinheitin kainaloon ja lähde metsästämään hirviömäisiä vihollisia! "Valmistaudu lentämään vihollisiesi läpi mukanasi niin paljon tulivoimaa kuin pystyt kantamaan! Metsästä tai tule metsästetyksi tässä sivuttaisvieritettävässä selviytymispelissä. Arsonist Heaven on retrohenkisellä pikselitaidetyyliillä höystetty toimintatasohyppely. Sujahda metsästäjämme palonestoaineella käsitellyihin suojahaalareihin ja vedä rakettireppu selkääsi, kun kuljet monenlaisissa biomeissa aina metsistä ja jäisistä vuorista aavikoihin ja vulkaanisiin luoliin saakka. Mutta varo! Jokainen taso on täynnä erilaisia vihollisia. Jotkut hirviöt käyttävät silkkaa voimaa, toisilla on mukanaan lyömäaseita ja osa käyttää maagisia ammuksia. Kääntääksesi todennäköisyydet puolellesi ja eliminoidaksesi vihollisesi ennen kuin he tuhoavat sinut, sinun on hyödynnettävä ainutlaatuisten tuliaseiden, kantorakettien ja liekinheittimien arsenaalia. Kun ammuksesi loppuvat, siirry lyömäaseeseen, tai olet täysin vihollistesi armoilla! Rakettireppu saattaa olla pelastuksesi, mutta sen polttoaine on rajallista. Luvassa on tarkkaa resursseilla tasapainottelua yrittäessäsi kestää vastustajiasi kauemmin!"