Koe kaikki, mitä ARK-franchising tarjoaa tässä lopullisessa kokoelmassa! Kesätä ja ratsasta alkeisolentoja, kun tutkit villiä maita, ryhdyty muiden pelaajien kanssa kilpailemaan eeppisissä heimotaisteluissa ja matkustat yhdessä kaikkien aikojen suurimpaan dinosaurusten täyttämään seikkailuun. ARK: Ultimate Survivor Edition sisältää ARK: Survival Evolvedin sekä nämä valtavat laajennuspaketit: Scorched Earth, Aberration, Extinction ja Genesis Parts 1 & 2. Kaikki päivitetään ja optimoidaan kaikilla parannuksilla, jotka on tehty peruspelin käynnistämisen jälkeen jopa tuhansia tunteja pelaamista! Jokainen rönsyilevä ympäristö on täällä valloitettavaksi alkuperäisistä saaren viidakoista tähtienvälisen tähtialuksen futuristisiin puutarhoihin! Tutustu satoihin ainutlaatuisiin lajeihin, jotka vaeltavat näissä maissa, esihistoriallisista fantastisiin, ja opi ystävystymään näiden olentojen kanssa tai voittamaan ne. Täydennä aikaisempien tutkijoiden jättämiä muistiinpanoja ja asiakirja-aineistoja oppiaksesi ARK: ien yllättävän historian. Testaa heimoasi ja petojasi taistelussa jokaisen pomo-haasteen kanssa! Onko sinulla ja ystävillesi mitä tarvitsee selviytyäksesi ARK-kokemuksesta?