ArcRunner
Metavirus on saastuttanut titaaniluokan The Arc -avaruusaseman tekoälyn, minkä takia ArcRunner-protokolla on otettu käyttöön. Sinut on palautettu asemalle kukistamaan sen vartijat, etsimään KORE ja nollaamaan se. Koukku? Jokainen The Arcin robotti on sinua vastaan ja pyrkii estämään sinua saavuttamasta tavoitettasi. KUKA PÄÄTÄT OLLA? Pelaa parhaana erikoisagenttina ja valitse uusi kyberneettinen android-keho kolmesta kehomallista. Ole joko sotilas, ninja tai hakkeri pelityylisi mukaan, jolloin olet joko yleinen mestaritaistelija, nopea ja tappava lähitaistelija tai soluttautumisen ja hämäämisen asiantuntija – valinta on sinun! Kullakin hahmolla on omat aseensa tai kykynsä, jotka sopivat heidän tyyliinsä aina energiavasarasta katanaan ja shokki-iskuhyökkäykseen. KERÄÄ ASEESI Pidä uusia aseita silmällä, kun liikut The Arcissa! Viholliset ja pomot voivat pudottaa niitä, minkä lisäksi niitä voi löytää laatikoista tai saada haastepalkkioina. Tehottomampiakaan aseita ei kannata unohtaa, sillä ne voivat antaa taktista etua. Jos haluat päivittää aseesi vahinkoa, voit tehdä pysyviä naniittipäivityksiä ja augmentaatioita, jotta voit käyttää useita aseita tai kiinnittää asemuokkauksia! PELAA TÄYDELLISESTI Pääset askeleen lähemmäs seuraavalla kerralla selviytymistä käyttämällä edellisen pelikerran naniitteja kryokammion voimakkaisiin metaprogressiopäivityksiin. Valitse erilaisista parannuksista, jotta teet enemmän vahinkoa ja saat enemmän terveyttä ja asemuokkauspaikkoja ja voit voittaa tekoälyn. Käytä Autodocia antaaksesi hahmollesi voimakkaita augmentaatioita. Saat valita neljästä augmentaatiosta, jotka voivat vaikuttaa aseiden tehoon ja vaikutuksiin tai antaa liikkumiskykyjä tai lisäaseita! Jokainen augmentaatio voidaan päivittää jopa 5 kertaa, ja kullakin luokalla on omat hahmokohtaiset augmentaatiot. Pian mikään ei voi pysäyttää sinua. UPEA KYBERPUNK-TYYLINEN 3D-GRAFIIKKA Sinun on kuljettava The Arcin läpi, jotta voit saavuttaa KOREn ja kukistaa tekoälyn. Taistele tiesi neljän pääalueen läpi, joista kullakin on noin seitsemän satunnaisluotua tasoa aina epäonnisten dystooppisesta kyberpunk-suurkaupungista rikkaiden upeaan Eden Heightsiin. Koska jokainen taso on täysin satunnainen, niissä voi olla sektoreita eri pelimuodoista mutta jopa haastavia Challenge Crate -alueita! PELAA YSTÄVÄN... TAI KAHDEN KANSSA! Miksi taistella KOREa vastaan yksin, kun voisit saada kaverisi apuun? Pelaa ArcRunneria verkossa jopa kolmella pelaajalla ja kukista paha tekoäly muiden kanssa!