Arcade Spirits
Mitä jos vuoden 1983 videopeliromahdusta ei olisi ikinä tapahtunutkaan? Vuoteen 20XX sijoittuva Arcade Spirits on visuaalisena romaanina toteutettu romanttinen komedia, jonka maailmassa peliluolat ovat edelleen suosittuja. Myrskyisän työllisyysjakson jälkeen hahmosi aloittaa uuden jännittävän työn Funplexissä, suositussa peliluolassa, jonka henkilöstö on yhtä omalaatuista kuin asiakkaatkin.