AntVentor
Oletko koskaan miettinyt, miltä maailma näyttäisi, jos olisit muurahaisen kokoinen? AntVentor on AntTrilogy-sarjan ensimmäinen lyhyt luku, joka kertoo muurahaisesta ja hänen epätavallisista seikkailuistaan realistisessa makromaailmassa. Päähenkilö on keksijä muurahainen. Pienestä koostaan huolimatta hän tavoittelee suurta unelmaa. Hän eli yksinkertaista elämää, kunnes sinä ilmaannuit paikalle ja rikoit hänen mekanisminsa ja pilasit suunnitelmansa. Sinun täytyy tehdä kaikki tarvittava auttaaksesi Florantine jatkamaan tavallista elämää sekä saamaan mahdollisuuden täyttää hänen vaalimansa unelmansa. Yhdessä voitte nujertaa vaikeudet ja osallistua moniin seikkailuihin, jotka ovat juuri alkamassa tässä ensimmäisessä luvussa.