Airhead
Airhead on seikkailu läpi rönsyilevän maailman, jossa sinun on tutkittava, kehitettävä ja ratkottava monimutkaisia ongelmia menestyäksesi. Pelaat Airheadinä, joka on pieni keho ja pyöreä täytetty organismi, jota se käyttää päänään. Ja vaikka pää tyhjenee hitaasti mutta varmasti, sinulla on mahdollisuus pelastaa sen henki. Sinun on käytettävä ilmasäiliöitä pitämään pää ilmaa täynnä tutkiessasi Airheadin metroidvania-tyylistä maailmaa etsiessäsi uskomattomia kykyjä ja päivityksiä, jotka avaavat uusia alueita ja ongelmia, jotka sinun on ratkaistava. Seikkailusi aikana sinun on paljastettava todellinen yhteys pään, ilmasäiliöiden ja maailmaa roskaavan tekniikan välillä, jotta voit pelastaa pään, maksoi mitä maksoi. TUTKIMUSMATKA Tien löytäminen Airheads-maailmassa ei ole aina helppoa. Sinun on uhmattava synkkiä luolia, muinaisia rakenteita ja muita salaperäisiä paikkoja pelastaaksesi pään. Matkan varrella löydät uusia kykyjä, avaamalla uusia alueita ja arvoituksia, ja jos siirryt vielä kauemmaksi, kuka tietää, mitä löydät maailman piiloista. PÄÄNVAIVAA Tutkiessasi törmäät lukuisiin ongelmiin, joissa käytetään ympäristöä, outoja olentoja ja vanhaa tekniikkaa logiikkasi ja luovuutesi haastamiseen. Maailma on monimutkainen, mikään ei ole sitä miltä näyttää, ja sinun on hallittava Airheadin monet kyvyt, jos haluat mahdollisuuden pelastaa pää. KUMPPANUUS Kehon ja pään on työskenneltävä yhdessä tavoitteensa saavuttamiseksi, ja ajan myötä heidän siteensä ja kykynsä kasvavat. Mitä teet säilyttääksesi heidän kumppanuutensa? Ja kun valintasi vaikutus selviää, oletko valmis ottamaan vastuun ystävän pelastamisen seurauksista? TARINA Tuntematonta alkuperää oleva laite repii omasta ilmalähteestään riippuvaisen symbioottisen olennon kappaleiksi. Puutteellinen, pään kaltainen organismi jätetään kuolemaan, koska se vuotaa hitaasti ilmaa. Tragedian todistaja on vaatimaton keho, joka osaa vaistomaisesti auttaa muita. Seurauksia pohtimatta se ottaa uuden päänsä kohtalon harteilleen, ja siitä tulee Airhead. Nyt Airheadin on luotettava ilmasäiliöihin pitääkseen pään täynnä ilmaa, kun se etsii joka puolelta konetta, joka varasti pään ilmalähteen. Mutta tämä kone on vain pieni osa suurempaa kokonaisuutta, ja päällä voi olla tärkeämpi asema suuressa suunnitelmassa kuin keho olisi koskaan kuvitellut.