Agent Fall
Soluttaudu ja tuhoa sivusuunnassa etenevässä ammuntapelissä! Tehtäväsi on tutkia vihollisen toimintaa aavikolla eräässä salaisessa sotilastukikohdassa! Agent Fall on retrotyylinen sivusuunnassa etenevä räiskintäpeli. Pelissä on monia tasohyppelytasoja, jotka sijoittuvat hiekkaisesta aavikosta ja lentokonehalleista salaperäisiin maanalaisiin laboratorioihin ja vesistöihin. Valitse jokin neljästä agentista ja soluttaudu tukikohtaan etsintä- ja tuhoamisoperaatiossa, jossa sinulla on lupa tappaa. Kohtaa kiertelevät vihollissotilaat, juokse, hyppää, kiipeä tikkaita pitkin ja hyödynnä ympäristöä. Kiipeä strategisesti korkeammalle, ammu mihin tahansa suuntaan, heitä kranaatteja tai räjäytä polttoainetynnyreitä tuhotaksesi viholliset. Ota sitten yhteyttä tiimiisi, kun vakoilutarina etenee vuoropuhelussa ikimuistoisten hahmojen kanssa. Suorita tehtäviä yksin tai pelaa yhdessä ystäväsi kanssa paikallisessa moninpelissä!