The Jackbox Party Pack 4
Suurin ja neljäs lisäys tähän legendaariseen seurapelisarjaan käsittää ei vain viisi vaan VIISI JA PUOLI yleisön villitsevää peliä! 1) Ratkiriemukas jatko-osa Fibbage 3 (2–8 pelaajaa). Pelissä on upouudet kysymystyypit ja Fibbage-pelitavat: Enough About You (3–8 pelaajaa). Arvaa ystäviisi liittyviä omituisia tosiasioita. 2) Nettipohjainen peli Survive the Internet (3–8 pelaajaa). Vääristele ystäviesi nettikommentteja ratkiriemukkaalla tavalla. 3) Karmiva Monster Seeking Monster deittipeli (3–7 pelaajaa). Viesti yliluonnollisia kykyjä omaavien hirviökavereittesi kanssa ja deittaile heitä. 4) Mielenvikainen väittelypeli Bracketeering (3–16 pelaajaa). Lyö vetoa typeristä väitteistä. 5) Civic Doodle -taidekilpailupeli (3–8 pelaajaa). Kilpaile kaupungin seinämaalausten parantamisesta. Pelaa kännyköillä, tableteilla tai tietokoneilla. Erityisiä pelinohjaimia ei tarvita! Sekä ENTISTÄ ENEMMÄN ominaisuuksia striimereitä varten! HUOMAA: Jackbox Party Pack 4 on saatavana ainoastaan englanninkielisenä. HUOMAA: Tämä on paikallinen monen pelaajan peli, mutta sitä voi pelata myös etänä striimausta käyttäen.