The Council - Complete Season
The Complete Season of The Council -tuotteella saat käyttöösi kaikki 5 jaksoa. The Council on aivan omanlaisensa jaksoihin jaettu peli. Se on tuore esitystapa tarinalähtöiselle seikkailulle, jossa pelaajan valinnoilla ja hahmon kehityksellä on aidosti väliä. Vaikeiden valintojen lisäksi hahmon taitovalikoima vaikuttaa suoraan tarinan etenemiseen. Seuraamukset ovat pysyviä eikä paluuta ole. Uppoudu juonittelun- ja manipuloinnintäyteiseen tarinaan, jonka jokaisella viehättävällä hahmolla on omia synkkiä salaisuuksiaan. The Council -pelin tapahtumat alkavat vuodesta 1793. Olet salaseuran jäsen Louis de Richet. Tapahtumien alkaessa olet saanut kutsun yksityiselle saarelle Englannin rannikolla. Saarelle saapuu muitakin tunnettuja vieraita, kuten Napoleon Bonaparte ja George Washington. Vastaanotto on outo muutenkin kuin vieraslistan osalta: Richet’n äiti on kadonnut saarelle, ja jokaisella värikkäällä hahmolla on omat salaiset tavoitteensa.