Secrets In Green
Jos luontoäiti puhuisi sinulle, olisivatko korvasi auki ja löytäisitkö sisältäsi uuden kasvavan voiman? Alman mielenterveys pettää harmillisesti, ja hänet lähetetään mökille nauttimaan maaseudun rauhasta ja hoitamaan umpeen kasvanutta puutarhaa. Ihaillessaan aidan yli kasvanutta suurta murattia hän löytää lehden, johon on kirjoitettu tervehdys. Hänen isänsä ja hoitajansa mielestä tämä on pelkkää hallusinaatiota ja hysteriaa. Alman on kuitenkin kohdattava todellinen kamppailu saadakseen itsensä kuulluksi ja kunnioitetuksi miesvaltaisessa viktoriaanisessa Englannissa. Voitko auttaa Almaa löytämään voimansa ja ratkaisemaan vaarallisen mysteerin ennen kuin on liian myöhäistä?