SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET
Kohtalon taipaleesi on vasta alussa... Koe alkuperäinen tarina, jossa pelaat keskushahmolla Gun Gale Online -maailmassa. Luo oma avatarisi, tutki tuhoutuneita maita ja nauti jännittävistä taisteluista kolmannen persoonan räiskintänä tässä roolipelitoimintaseikkailussa. Kohtaat vihollisia ja törmäät sekä uusiin hahmoihin että tuttuihin naamoihin Sword Art Online -sarjasta. Matkaa läpi aseiden hallitseman maailman, jossa saat satunnaiskohtaamisen jälkeen apua erittäin harvinaiselta ArFA-Sys-tekoälyltä. Matkan varrella sinun on tehtävä valintoja. Mutta jokaisella valinnalla on myös hintansa... Oletko toivon tuoja vai kylvätkö epätoivoa? Tämä on sinun seikkailusi... ja oma tarinasi...