Löydätkö sinä tavan pelastaa ihmiskunta sukupuutolta? Lähitulevaisuudessa vakava saastuminen on tehnyt Maassa asumisesta mahdotonta, ja nyt maailman pelastaminen on sinun harteillasi. Pelaa Noahina, tutkijana jonka tehtävä on paikallistaa uusi planeetta joka muistuttaa Maata. Tutki laboratoriota, löydä hyödyllisiä esineitä, ratkaise useanlaisia pulmia ja tee ratkaisevia päätöksiä, joiden perusteella sinun ja ihmiskunnan kohtalo määräytyy. 890B on ylhäältä kuvattu 3D-seikkailupeli jonka tarinankerronta on minimalistista mutta ajatuksia herättävää, ja pelaajan päätökset vaikuttavat siihen huomattavasti. Tehtäväsi on vaativa, ja onnistumistesi ja epäonnistumistesi kimara saattaa johtaa useaan erilaiseen loppuratkaisuun. Luotsaatko ihmiskuntaa eteenpäin ja tuomitsetko heidät tuhoutumaan?