112th Seed
Elämän täytyy löytää keinonsa! Tulevaisuudessa, jossa maassa voi hädin tuskin asua ja ruokaa on niin vähän, että suurin osa ihmiskunnasta on menehtynyt, on tehtäväsi olla siemen, joka palauttaa toivon! Matkaa läpi viimeisten laboratorioiden, jotka on rakennettu viljelemään kasvilajeja, jotka kykenevät selviämään missä tahansa ympäristössä. Ratkaise arvoituksia, välttää ansoja, kasvata kasveja ja löydä tiesi ulos toivottamasta tilanteesta tässä rennossa, mutta haastavassa pikselitaiteen tasohyppelyssä.