Zombie Army 4: Undercover Marie Outfit
Ranskan vastarintajoukoissa Marie oli valeasujen mestari. Hän pystyi soluttautumaan mihin tahansa ryhmittymään, hoitamaan kohteensa ja häipymään kenenkään huomaamatta. Zombimaailmanlopussa valeasut eivät tietenkään ole tarpeellisia, mutta kukapa raaskisi sanoa sitä hänelle? Tämä paketti sisältää yhden hahmon asun ja kaksi päähinevarianttia.