Zombie Army 4: Season Pass Three
ZOMBIE ARMY 4: SEASON PASS THREE, MUKAAN LUKIEN 3 LISÄTASOA Koe uudet 1–4 pelaajalle tarkoitetut valtavat ja kauhistuttavat kampanjatehtävät. UUSIA HAHMOJEN ASUPAKETTEJA Pue hahmot uusiin asuihin ja hattuihin. UUSIA ASEPAKETTEJA Asepaketit sisältävät uusia aseita, amuletteja, skinejä ja paljon muuta. UUSIA ASESKINIPAKETTEJA Mukauta aseita erilaisilla tehosteilla elementaaleista siteisiin. UUSIA PÄÄHINE- JA AMULETTIPAKETTEJA Muuta ulkoasuasi uusilla päähineillä ja tuo aseisiin lisähohtoa uusilla amuleteilla.