Zombie Army 4: Repeater Rifle Bundle
M1895 Repeater on kaikkien aikojen ensimmäinen alusta alkaen savuttomalle ruudille suunniteltu kivääri – ja todella erottuu joukosta. Tarkka tähtäys ja huikea pysäytysvoima tekevät siitä ehdottoman päivityksen kaikille, jotka haluavat pysäyttää zombiarmeijan etenemisen! Kivääripaketin sisältö: M1895 Repeater 2 amulettia (Bash-cowboyhattu ja Jade-kissa) 2 räätälöityä aseskiniä (SB Bronze ja Jade).