Zombie Army 4: Occult Karl Outfit
Kalmankalpeassa ihossa hehkuvat okkulttiset symbolit, suonissa virtaava karmaiseva litku ja pahaenteistä valoa hehkuvat silmät. Voisi sanoa, että Karl on valaistunut, mutta olisit kuolemanvakavasti väärässä. Paketin sisältö: - Okkulttisen Karlin asu - 2 päähinettä Karlille (Okkulttinen upseerinlakki ja Teräskallonaamio)