Zombie Army 4: Mission 3 - Deeper Than Hell
Olet jäänyt ansaan kilometrien syvyyksiin Maan pinnan alle ja joudut taistelemaan tiesi karmean kaivosalueen läpi. Päihitä muinaisia kauhuja tässä Zombie Army 4 -pelin täysin uudessa kampanjatehtävässä. Kun kuolleiden metsästäjät löytävät hylätyn maanalaisen kaupungin, vanhat liittolaiset vahvistuvat saadessaan käsiinsä kauhistuttavan okkulttisen voimanlähteen. Deeper Than Hell on kolmas ja viimeinen tehtävä kauhistuttavassa Hell Cultissa, joka on uusi, kolmiosainen Zombie Army 4: Dead War -kampanja! Paljasta uuden tapahtumapaikan kauhut tässä karmeassa 1–4 pelaajan tehtävässä, jossa on uudet viholliset, esineet, saavutukset ja paljon muuta! Führer on poissa, mutta kuolleiden sota ei hellitä!