Zombie Army 4: Mission 1 - Terror Lab
Führer on päihitetty, mutta KUOLLEET JATKAVAT NOUSUAAN. Soluttaudu salaperäiseen laboratorioon, raivaa tiesi zombeiksi muuttuneiden tutkijoiden ohi ja selvitä mysteerisen zombivitsauksen syy! Terror Lab on ensimmäinen tehtävä kauhistuttavassa Hell Cultissa, joka on uusi, kolmiosainen Zombie Army 4: Dead War -kampanja! Tutki tämän karmaisevan tehtävän täysin uutta tapahtumapaikkaa ja kerää uusia esineitä joko yhteistyö- tai yksinpelinä. Führer on poissa, mutta kuolleiden sota ei hellitä!