Zombie Army 4: MAB 38 SMG Bundle
Italian Kuninkaalliselle armeijalle suunniteltu ja eliittiyksiköiden hyvälaatuisena suosima MAB 38 oli Toisen maailmansodan tehokkaimpia tuliaseita. Se on täydellinen työkalu tulittaessasi tiesi laumojen läpi! Asepaketin sisältö: -MAB 38 -konepistooli - 2 onnentuojaa (roomalainen vitsakimppu ja roomalaisen kenturion kypärä) - 2 yksilöllistä aseen ulkoasua (Outoprikaatin “Royce” ja italialainen maastokuvio)