Zombie Army 4: Hermann Wolff Werner Outfit
Yhtenä niistä ihmisistä, jotka eivät voi kulkea hatun ohi kokeilematta sitä (vaikka se olisi salaperäisesti veren tahrima). Werner löysi tämän univormun Vastarintaliikkeen turvatalosta. Taskuissa olevista esineistä päätellen hän alkaa tuntea yhtäläisyyttä tähän metsästäjäkollegaansa, erääseen kapteeni Hermann Wolff. Paketin sisältö: - Hermann Wolff -asu Wernerille - 2 päähinettä Wernerille (upseerin koppalakki ja kanaverkko-teräskypärä)