Zombie Army 4: FG-42 Automatic Rifle Bundle
Yksi toisen maailmansodan kehittyneimmistä, kuolleiden sotaan kunnostetuista aseista on automaattikivääri FG-42. Se on todella tuhoisa päivitys asearsenaaliisi – kevyen konekiväärin tulivoima ilman sen painoa! Kivääripaketin sisältö: FG-42-automaattikivääri 2 amulettia (Fallschirmjäger-kypärä ja rautaristi) 2 räätälöityä aseskiniä (Fallschirmjäger-maastokuvio ja musta)