Zombie Army 4: Desert Rat Shola Outfit
Shola-tyyliset sortsit ja dyyneille sopivat asusteet, jollaisia brittisotilaat ja Aavikkorotat tekivät tunnetuiksi Pohjois-Afrikan taistelujen aikana. Sortseissa voi saada polvet ruvelle, mutta ne ja käärityt hihat ovat omiaan tulikuumassa ilmastossa... Paketin sisältö: - Aavikkorotta-shola-asu -3 Shola-päähinettä (Aavikorottahattu, Aavikkorottapipo ja Aavikkorottahuivi)